.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی است
فرمانده انتظامی مازندران گفت: تولید امنیت نیازمند فراهم کردن زیر ساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که مردم و تمامی نهادها و سازمان‌های متولی مسئولیت سنگینی دارند.

به گزارش شمال نیوز، سردار سید محمود میرفیضی در نشست با معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه با اشاره به نقش امنیت در توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، گفت: امنیت یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های توسعه کشور است و حفظ نظم اجتماعی به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در پیشگیری از جرم به شمار می‌رود که بدون همکاری آحاد جامعه نمی‌توان به شکل مؤثر به آن پرداخت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پیشگیری و رفع جرم نیازمند مکانیسم‌های مختلفی است که ایجاد زیرساخت و بسترهای امنیتی ازجمله این مکانیسم‌ها به شمار می‌رود.

سردار میرفیضی تصریح کرد: با تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز برای مشارکت در تجهیز و توسعه فضاهای انتظامی، تأمین تجهیزات عمومی، پروژه‌های خدمات رسانی، معیشت و تأمین بخشی از هزینه‌های جاری تاکنون گام‌های موثری برداشته شده است.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر ادامه تعامل و همکاری بیش از پیش فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه باخیرین امنیت ساز، گفت: مشارکت‌های حمایتی، اطلاعاتی، نظارتی، فردی و گروهی در برخی از مأموریت‌های خاص از دیگر مؤلفه‌های مشارکت مردم در ایجاد امنیت جامعه به شمار می‌رود.

میرفیضی بسط و گسترش زمینه‌های تعامل و همکاری فی مابین را امری ضروری دانست و گفت: طراحی‌های محیطی و هدفدار کردن بسترهای تعاملی پلیس با مردم گامی مؤثر در این زمینه خواهد بود.

وی با اشاره به این که مردم سرمایه اجتماعی پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی هستند، خاطر نشان کرد: مردم و نهادهای اجتماعی در برقراری امنیت نقش محوری دارند و باید سازوکارهای اساسی را در این رابطه ایجاد کنیم.

سردار میر فیضی اظهار داشت: ما به دنبال اقتداری هستیم که مردم از آن لذت و مجرمان از آن حساب ببرند، اقتداری که قدرت معنوی ماست و کارآمدی پلیس در پاسخگو بودن پلیس است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به نقش محیط در ارتقای منزلت اجتماعی افراد، گفت: ایجاد بسترهای محیطی مناسب با همکاری خیرین امنیت ساز یکی از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی در ارتقای منزلت اجتماعی افراد و مراجعین به مراکز انتظامی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.